info-at-tackala.ir :Email

رویه بازگشت سفارش

تک کالا، به کیفیت محصولاتش اطمینان داشته و ضمن تهیه محصول از تولیدکنندگان خوشنام و امین، همواره بر کیفیت و سلامت محصولات، مراقبت و نظارت دقیق دارد. با این حال، در صورتی که محصول خریداری شده رضایت شما را جلب نکند؛ می‌توانید نسبت به بازگشت سفارش خود اقدام کنید.

زمان برگشت

مدت زمان مجاز برای برگرداندن سفارش توسط مشتری گرامی، حد اکثر تا 72 ساعت پس از تاریخ دریافت است. از آنجایی که محصولات تک کالا خوراکی بوده و با سلامتی و بهداشت افراد ارتباط دارد؛ برخورداری از شرایط زیر برای عودت محصول ضروری است.

شرایط بازگشت

– تاریخ محصول در زمان تحویل به مشتری منقضی شده باشد.

– محصول تحویلی با سفارش ثبت شده، مغایرت داشته باشد.

– محصول باید در بسته‌بندی اصلی و همان شرایط اولیه‌ی هنگام تحویل به مشتری باشد.

– محصول نباید استفاده شده، آسیب دیده یا دچار تغییر شکل، شده باشد.

نحوه بازگشت

برای آغاز فرایند بازگشت، لطفاً با بخش پشتیبانی مشتریان تک کالا تماس گرفته و شماره سفارش و دلیل بازگشت خود را توضیح دهید. پس از تأیید، شیوه‌نامه‌ای برای ارسال محصول به شما داده خواهد شد. از بازگرداندن محصول بدون هماهنگی و تأیید کارشناس مربوط در فروشگاه تک کالا خودداری کنید.

استرداد وجه

پس از دریافت تقاضای بازگشت، اطلاعات لازم برای دریافت موارد مرجوعی به اطلاع مشتری گرامی خواهد رسید. پس از دریافت موارد مرجوعی محصول بازگردانده شده، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورت تأیید شرایط بازگشت، وجه مربوط، در وجه فرد ذی‌نفع، واریز خواهد شد. استرداد وجه معمولاً ظرف 7 روز کاری انجام می‌شود.

تبادل سفارش (محصول)

در صورت تمایل به تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر، لطفاً پروسه بازگشت را دنبال کنید و سپس یک سفارش جدید ثبت نمایید.

نکات مهم درباره بازگشت سفارش

– لطفاً قبل از هر اقدامی با تک کالا تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی، جداً خودداری کنید.

– باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و اقلام احتمال همراه کالا به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@tackala.ir ایمیل کنید.